Äntligen sol :)

Phu .. Kom hem ifrån stallet för en stund sen, hur mysigt som helst var det, solen har ju kommit tillbaka nu igen efter så många veckors regn :D ! Har precis ätit lite mat, grillat med sallad, mums <3 Ringde sedan Amanda och pratade lite hemlisar, haha, nee, men lite planering angående resan som vi ska göra om en vecka. Ska nämligen få följa med när hon och hennes familj ska till Öland i en vecka, skoj skoj :) Haha, fick ett sms från henne igår med en "liten" lista med saker som jag behöver ha med mig. Kommer se ut som om jag ska flytta hemifrån, + att jag alltid lyckas packa ner för mycket saker. Men jaja, bättre för mycket än för lite i alla fall...eller? (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0