En litet inlägg

Kom hem från stallet för en stund sedan. Är världens finaste väder ute, sol, varmt och en lite vind så att flugorna håller sig borta från hästarna :) . Tog det ganska lugnt idag, tänkte att han kunde få bara komma ut och sträcka på sig lite utan att det skulle vara så seriöst. Tog en väg upp i skogen som vi inte brukar rida på och efter bara 100 m eller något så får vi syn på en räv som sitter mitt i vägen och tittar på oss :) Han (eller kanske hon..?) springer iaf iväg när vi kommer närmare och vi sätter av i galopp. Plötsligt bara några hundra meter fram tvärstannar min ponny och då han har fått syn på två rådjur vid vägkanten som också dom springer iväg ;) (Haha, alla är visst rädda för oss idag xP..) Inga fler "kompisar" dök upp på hemvägen och allt gick bra. Min andra lilla polle fick dock vila idag...

Käkade för övrigt just upp den sista biten hallontårta
(*mums*) tillsammans med en coca-cola, kan man va mer nyttig (a) ? En kompis ringde precis och överaskade mig också :) Hon är nämligen på semester i österrike och skulle bara ringa och höra hur det var med mig och hennes häst, (som står i samma stall som mina). Ska inte skriva nu, blev ganska mycket för att vara jag ;) Haha, men hoppas att någon liten person där ute orkade läsa allt ..?

:)

Kommentarer
Postat av: Tysons husse

Snygg design!

2008-07-18 @ 22:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0