Oj, var klockan så här mycket?

Satt uppe igår och såg på "Gangs of New York" som höll på till tio i ett ;) . Jag tycker faktiskt att det är en ganska bra film (men jag har ju min egna smak ;> ) och det blev en hel del godis och cola medans den höll på .. När den väll var klar så blev det ju inte mycket sömn direkt utan jag kom helt plötsligt på massor av saker som jag skulle göra. Allt utom att sova ungefär, haha. Tillslut efter någon timme så lyckades jag faktiskt göra iordning mig och somna. Tack och lov för att man har en så skön säng :) . Vaknade för bara någon halvtimme sen med världens huvudvärk (!). Får ta och snoka i skåpen och se om jag hittar någon alvedon senare.. :) Blev lite av en chock när jag såg vad klockan va, typ tolv. Brukar vara ganska morgonpigg av mig annars, känns som om halva dagen redan gått nu.

Kommentarer
Postat av: Linda

Utlottning av en bloggdesign på min blogg om du är intresserad!?

http://sweetkay.blogg.se/2008/july/utlottning-bloggdesign-1.html#comment

2008-07-22 @ 15:30:04
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0