Jag ska bli brun

Vilken härlig dag det har varit! ;) Hade sovmorgon imorse, efter att jag vaknat så gick jag ut på altanen och sola :) . Solat i x antal timmar idag, men har jag fått någon färg..? Nej inte precis, blir varken röd eller brun jag, haha. Ringde sedan en kompis senare på eftermiddagen och vi bestämmde oss får att träffas och bada. Lillebrorsan följde med och vi fick med en kompis som bodde på vägen så vi var fyra st sedan uppe vid sjön. Sååå skönt att få bada efter att ha cyklat typ 1.5 mil :o ! Det var ju över 38 grader här på dagen och jag cyklade ändå i bara bikini, fattar inte hur man kan gå runt i jeans och tröja i det här vädret? Roligt hade vi iaf, hopptorn och grejer har de ju ute på sjön, trevligt. Nej, nu ska leta reda på något gott att äta och se om det kommer nåt bra på TV, ses ;) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0