Hejsan bloggen :)

Sorry för att jag inte skrivit tidigare, men det har varit fullt upp. Gick upp klockan fem för att duscha och göra iordning mig inför marknaden som jag och två kompisar var på. Skoj var det, köpte ingenting förutom godis och lite lotter då, haha. Hittade ett jätte fint armband som jag förstås ångrar att jag inte köpte, varför kommer man alltid på sånt efteråt? Typiskt mig, får se om jag hittar nåt liknande någonstans helt enkelt... Kom hem ganska tidigt ändå och då bar det av till stallet. Testade det nya schabraket som jag köpte på Hööks häromdagen på rea för halva reapriset, 42 kr :) ! Det passade jättebra och har verkligen en underbar grön färg, var det sista som fanns kvar också, så jag har allt tur ibland.

Sitter annars här och väntar på maten, grillat blir det idag, gott. Tänker på morgondagen, finns en hel del stora planer  men de kommer jag inte att avslöja nu, men vad kul det ska bli ;) !  Hade bra så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0