Fynd ? :)

Visade inte er det jag köpte häromdagen föresten :) . Hittade en stickad jätte söt kortärmad kofta. Fin blå färg (som ser ganska annorlunda ut på bilden) har den också, perfekt när det blir lite kallare. Kostade 99.50 :o, köpte den för halva reapriset, fynd eller? Hittade ett par leggings billigt också, det går ju alltid åt. Sen blev det ett par stövlar från tretorn, okej, inte för att jag behöver dem nu, men till hösten är de ju perfekta. Jätte mysiga och gulligt mönster, gillar dem verkligen. Åkte in till stan senare och gick runt lite, blev en glass där också. Träffade lite folk och hade det trevligt. Känner att jag kommer shoppa mycket nu en period framåt. Imorrn blir det ev. Hööks med en kompis, på onsdag ska jag kanske med några andra kompisar till marknad och någon dag här nu ska vi också åka till Göteborg och shoppa loss :) . Haha, kommer jag ha några pengar kvar sedan? Ne, men det är faktiskt inget speciellt som jag behöver, så det blir mest om man hittar nåt skoj. Får hålla i plånboken riktigt ordentligt med andra ord :) .



     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0